Sådär ja

Nu har jag ätit, och man får väl kalla det brunch. Fult är det också!

1dl havregryn, 1dl mjölk, 1msk sylt, 1 knäckebröd med 1tsk bregott och kanske 1,5 skiva ost. 350kcal ungefär.



Typ lika mycket som jag åt på en hel dag förr. Skäms över att jag "måste" äta så mycket nu. Men det är ju en vanesak. Hade tänkt försöka hålla mig till kanske 1500kcal om dagen ett tag. Då borde jag gå ner 5hg per vecka. Och det räknas ju ändå som hälsosamt. Wish me luck.

Och just det - om ni kikar in här får ni jättegärna lämna en kommentar så jag kan läsa era bloggar :) ni får gärna tipsa om andra bloggar ni gillar också.

Kommentarer
Postat av: Glitter

re: Tack! Jag har haft det skitbra ^^
Kramar<3

2013-06-18 @ 16:03:38
URL: http://glitterlila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0