Ny plan och en liten fundering

Idag har jag verkligen varit lat. Usch. Men så fort jag inte har något planerat en dag så blir jag helt oförmögen att kliva upp ur sängen ens. Efter middag sparkade mamma upp mig och vi har fixat lite här hemma.

Min plan om att äta 1500kcal om dagen gick inte som planerat förresten. Hamnade på 700-1000kcal om dagen och började få tillbaka hetsätningssug - inte okej. Så nu satsar jag på 1200kcal per dag. Skäms för att det känns supermycket, vill inte äta så mycket varje dag, men hellre än att hetsäta antar jag. För då skulle jag nog ligga rätt mycket över i slutet av veckan ändå.

Har funderat över det här med att bränna kalorier. Känns inte som att det är okej egentligen att äta mer bara för att man har bränt en del. Men samtidigt blir man (jag) hungrigare på kvällen om jag rört mycket på mig. Ja, jag vet inte. Hur gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0