Nojjig

Har intr vågat skriva något här eftersom jag blev rädd för att vänner från min behandling och sådär skulle hitta hit, för jag vet att vissa av dom läser såna här bloggar. Så - bloggen kommer vara väldigt opersonlig. Inga bilder på mig, inte så himla mycket matbilder, inte mycket om vad jag gör på dagarna. Vill ni veta och se om allt det - följ mig på instagram! _caloriecounter heter jag där. Lämna gärna en kommentar här om ni vill följa mig på instagram, så jag vet vilken blogg som hör ihop med vilken ig :) mvh supernojjig tjej

Kommentarer
Postat av: coffesmokesdietcokes.blogg.se

Jobbigt när man blir nojig :/ ♥

Svar: Ja verkligen. Vill kunna vara mer öppen men jag vågar inte haha. Är till och med rädd att dom ska känna igen mitt porslin eller så
illerbiten.blogg.se

2013-06-27 @ 00:16:34
URL: http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0