Long time....

Hej där. Den här bloggen har stått stilla i över ett år ser jag. Tänkte att jag kör en liten snabbpresentation av mig själv - ni kan kalla mig CC, jag är 19 år och bor ca 1,5 timme från Stockholm med bil, inte för att jag har körkort men ja. Sen i september har jag gått i ätstörningsbehandlig och i fredags nådde jag normalvikt. Om ett par dagar avslutas behandlingen. Så är jag nu frisk, nöjd med mig själv och älskar livet? Nej, om ändå. Vanliga livet är inte min grej, jag vet inte hur det fungerar. Så här är jag. Har haft ett par bloggar efter den här, så har egentligen bloggat i ett par år, även fast den här har stått tom. Tänkte att det ärlika bra att återanvända en gammal blogg än att skapa ännu en ny. Om ni undrar något är det bara att fråga, var inte blyga.

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0