En vanlig middag hos pojkvännen

Mamman: imorgon ska pappa fasta. Han fastar söndag och måndag!
Pappan: ja människor är inte skapta för att äta sig mätta hela tiden. Man ska gå hungrig. Precis som hundar, om dom skulle få äta så mycket som dom ville skulle dom äta ihjäl sig. Ja men typ som att sätta en godispåse framför er två! (jag och pojkvännen)

Och där satt jag och var supermätt och funderade på hur tusan jag ska komma upp i 1200 kcal idag. Har typ 650 kcal kvar dit. Världens största kvällsmål? More likely inget alls. Jävla fetto, man ska fasta ibland. Så varför gör jag inte det?

Kommentarer
Postat av: coffesmokesdietcokes.blogg.se

att folk är så himla omedvetna om att det ämnet kan vara dumt att uttrycka sig jävligt okänsligt om? =/

2013-06-30 @ 22:06:59
URL: http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0