Funderingar

Kom hem från äventyret inatt. Har bränt mycket kalorier, men dock ätit en hel del mat också. Fast ja - bra mat, egentligen. Inte godis och grejer. Första dagen brände jag nästan 2000kcal så ja. Tänker inte väga mig förrän på måndag ändå, så kroppen får återgå lite till mina gamla vanor först.

Men till det inlägget skulle handla om: jag är inte nöjd med att äta 1200kcal om dagen. Det känns mycket och går för långsamt. Så jag har funderat lite på den här 5 2-dieten. Ät normalt 5 dagar i veckan och 500kcal 2 dagar. Jag tänkte då köra 1200kcal 5 dagar och 500kcal 2 dagar. Men jag är också intresserad av en ketodiet. Tror dock inte jag skulle klara av att få i mig fettet som behövs, eller att inte äta frukt eller havregrynsgröt. Älskar frukt och bär. Så ja, i have some thinking to do this weekend. Ni får gärna skriva en liten kommentar om ni testat något av det och hur det var. Eller om ni har någon annan supermetod som inte innebär att fasta typ hela tiden, för det kan jag inte göra.

Nu ska jag försöka boka upp kvällen med en kompis för att slippa vara hemma vid middag. Har redan ätit för mycket.
puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0