Fredagsmys

Hej fina ni. Idag blev det ingen frukost, skulle luncha med en vän på stan nämligen. Efter det så gick jag runt på några affärer på stan och kollade efter grejer till hemmagymmet. Vet typ vad jag vill ha nu, gummiband, ab wheel, ett set med handlar eller möjligtvis en kettlebell, yogamatta, hopprepet och en pilatesboll. Såg även en grej som var kombinerad typ ab wheel och gummiband. Ska se om det blir billigare att köpa var för sig eller den grejen. Hittade massa billiga grejer på biltema!

Sen handlade jag inför fredagsmys med pojkvännen. Det blir fruktsallad och lite nötter. Gott och bra!




Kommentarer
Postat av: smaal smaal

sv: ja men det är ju så hos mig med! lagar mat 5 gånger om dagen och frågar om man vill ha nått att äta typ tusen gånger om dagen!

2013-07-06 @ 10:38:54
URL: http://smaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0