Blåbärspulver

Idag har jag varit på stan med pojkvännen, hade ett presentkort på en butik med konfektyr/kaffe/te/kryddor osv som jag var tvungen att använda. Så jag och pojkvännen tog en varsin kaffe i deras café och sen köpte jag ett rooiboste och blåbärspulver! Låter väldigt intressant tycker jag. Att ha i yoghurt, kvarg osv kanske. Smoothies med! Fick även med mig ett träningslinne och tights! Så är supertaggad på att börja träna nu!! Håller på och knepa ihop ett kostschema också som jag börjar med på måndag, samtidigt som jag börjar träna. Ska börja röja ut huset där jag tänkte ha gymmet nu i veckan också. Taggad!!!!




Nu blir det mat, kycklingkorv.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

vars har du tagit vägen?

2013-11-03 @ 02:59:13
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0