Motivation, motivation

Precis vad jag behöver! Efter mitt fruktansvärda jullov är motivation, peppande ord och thinspo precis vad jag behöver för att få tillbaka kontrollen. Här är en lista på motivation. Nu ska vi bli smala!

- Perfektion är uppnått när det inte längre finns något att ta bort

- Inget smakar lika bra som smal känns

- ”A moment on the lips, forever on the hips”

- “ The thinner is the winner”

- Du kan aldrig blir för rik eller för smal

- ”Hunger hurts but starving works”

- En platt mage är bra, men en konkav mage är batter

- Ät för att leva, lev inte för att äta

- Det som ger mig näring, förstör mig också

- De flesta kvinnor svälter någon gång. Varför ska jag vara annorlunda?

- Bestäm dig en gång för alla att sluta äta

- Det är inte förlust, det är en befrielse!

- Att vara normal är överskattat

- Mat är som konst, till för att titta på men inte ätas

- Varje gång du säger nej till mat säger du ja till smal!

- Du måste välja, antingen är du normal eller överviktig som övriga världen eller så är du unik och är den tjejen som alla överviktiga vill vara. Du väljer

- Ät bara det du behöver för att överleva

- Tänk högre tankar om dig själv, du är värd bättre än att stoppa i dig det där

- När du vaknar är du tom och ren. Fortsätt så resten av dagem

- Skillnaden mellan vilja och behov är självkontroll

- Jag har kommit alldeles för långt för att ta order av en kaka

- Fettet ljuger inte, det sätter dig på dina höfter

- De säger att jag kan dö om jag blir för smal men då säger jag att jag kan dö om jag blir för tjock också. Skillnanden är att dö smal är en utmaning och jag är inte någon som ger upp för en sådan.

- Vi är våra smaklökars fångar – gör dig fri

- Jag vill att mina nyckelben och höftben ska vara lika vassa som mitt sinne

- Lär dig att älska hungerkänslan

-  Att neka dig själv mat är inte en riktig förlust – att aldrig bli smal är

- Det heter inte försöka, det heter GÖR

- Jag har en regel, om jag har gått upp när jag väger mig, då fastar jag resten av dagen. Har jag gått ner ja då fastar jag då också

- Väg igen, mät igen, försök hårdare

- Du har så fint ansikte, varför försöker du inte banta?

- Smärta är en tillfällighet, stolthet däremot varar förevigt

- En icke perfekt kropp speglar en icke perfekt person

- Ge inte upp det du vill ha mest av allt i hela världen för något du vill ha just för stunden

- Tomhet är renlighet, svält är botemedlet.

- Var som ett frimärke, håll dig till en sak till du klarat det

- Kan plantorna livnära sig på luft och vatten så kan vi det också

- Mata själen, låt kroppen fasta

- Desto mer de ger mig desto mindre äter jag

- Ät mindre och väg mindre

- Smal har en alldeles egen smak

- Glad eller ledsen, rik eller fattig, det är bättre att vara smal

- Jag struntar i om det gör ont, jag vill ha kontroll, en perfekt kropp och en en perfekt själ

- Om det smakar gott försöker det döda dig

- En vanlig tjej, en vanlig midja – men normal är inte tillräckligt

- Kontroll är det som gäller, det är det ultimata.

- Jag vill bli så smal jag bara kan, den dagen jag ser alla mina ben, då är jag fri

- Jag är ännu inte en vinnare, jag kan blir smalare så jag måste spy upp middagen

- Att vika dig för maten visar svaghet, var stark och du kommer bli bättre än någon annan

- Jag svälter inte mig själv, jag gör min tomhet perfekt

- Ät inte. Om du får lust till det, kolla på allt ditt fett I spegeln

- Det du har mellan fingrarna idag sitter på dina höfter imorgon

- Den enda friheten som finns kvar är friheten att svälta

-  Du är vad du äter

- Bra vanor resulterar i att du kan motstå frestelser

- Mat är den mest primitiva form av komfort

- Spela som om det vore omöjligt att misslyckas

- Välsignade är de välsignade, då de ska lära oss att inte vilja ha

- Sugen på mat? Kolla på din mage och dina lår. Och dina vader. Och dina armar. Fortfarande hungrig?

- Ät inget idag som du kommer ångra imorgon

- Begär är bara en känsla

- Ben definierar vem du verkligen är, låt de visa

- Ät mindre, väg mindre

- Spegelbilden gör dig mer illamående än svälten

- Vi alla blir smalare bara vi inte äter

- Jag vet att jag inte är perfekt eller någonsin kommer bli. Men varje dag jag fastar tar jag ett steg emot perfektion

- Kalorier kan inte göra dig glad

- Vad du än äter kan inget fylla upp ditt tomhål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0