Länge sen

Hallå där, länge sen jag skrev nu. Inte för att någon läser, men ändå :) Nu har jag iallafall synkat min mobil med bloggen så kan iaf skriva lite kortare saker lite oftare :) Har skaffat twitter och hänger mest där, mycket thinspobilder, citat, peppande tjejer över hela världen. Det är rätt coolt. Heter thinfeelsgood ifall någon känner för att följa mig! Följer tillbaka också. - Inte för att någon läser det här, som sagt :P

Ohwell. Efter julen så har mina matvanor varit katastrof. Har hetsätit, grinat, spytt en gång (men bara en!). Eller ja, hetsätit en dag, minimum kaloriintag nästa dag, hetsätit dagen efter, osv osv. Likadant över nyår, men nu har jag äntligen fått tillbaka kontrollen tror jag!

Ja, iallafall. Den 2 januari vägde jag 62.9kg, så jag har ju gått ner under dom här veckorna iaf, vilket känns skönt. Nu väger jag väl något mindre. Förhoppningsvis. Har varit sjuk och har inte kunnat åka till gymmet för att väga mig på ett par dagar. Önskar verkligen att jag hade en våg :(

Jaja, ska försöka uppdatera lite mer här nu iallafall, kanske är det någon som hittar hit då haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0