Fasta

Hallåhallå, första lektionen idag var inställd så skulle börjat 12, men orkade inte gå upp så stannade hemma idag haha. Har precis klivit upp, sitter här med min frukost/lunch :) en kopp grönt te med lite kanel i, yummmm! Fastar idag ju :) ska in till stan om en stund iallafall och gymma. Tror jag... Om jag inte tränar hemma istället... Ska in och kolla på min pojkväns handbollsmatch iallafall så jag inte är hemma under middagen ;)

Nämen såhär blir det:
Ska göra en träningsgrej ett par gånger (lägger upp den i nästa inlägg)
Drar ut och rider min lilla pålle en snabbis (han ska bara skritta för han har varit sjuk)
Cykla på min träningscykel här hemma
Testa min fitness coach-grej jag fick till Wii i födelsedagspresent
Sen åker jag in till stan vid 18 ungefär, drar till gymmet och väger mig, fördriver lite tid på stan, köper en cola zero och sen åker jag till handbollsmatchen :)

Perfekt! Nu måste jag köra igång om jag ska hinna!


Min frukost/lunch haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0