Visst har jag blivit duktigare på att uppd...

Visst har jag blivit duktigare på att uppdatera? :) även om det bara är mobilbloggar haha. Iallafall... Kände verkligen inte för att äta idag, men vid 3 bestämde jag mig för att tvinga i mig en tallrik havregrynsgröt så jag inte skulle få för mig att hetsa. Allt gick bra osv, sen ringde mamma och sa att vi ska äta FRITERAT ikväll. Jag åt två portioner fritersde qournbitar, ris och wokade grönsaker i gröncurrysås och typ 130g halloumi. 912 fantastiska kalorier! Ville dö. Fast det gjorde jag inte såklart. Gick och spydde men fick inte upp allt, kombinationen magsyra + stark gröncurry var inte uppskattat av min hals. Så min dag sög. Nu ska jag tvinga min pojkvän att massera mig. Imorgon blir det till att köpa laxermedel innan skolan, dra till gymmet och kötta sönder, till skolan och dö . Sen hem, fixa ana-armband till mig och J, sen bort från hem och hitta på VAD SOM HELST förutom att vara hemma och äta middag. Har uppenbarligen ingen kontroll då ju. Aja godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0