Jag är så himla värdelös. Har hetsat, spyt...

Jag är så himla värdelös. Har hetsat, spytt och laxerat varje dag den här veckan. Några dagar förra veckan med. Och nu på söndag ska jag till min farmor i några dagar. Och där kommer jag ju verkligen inte gå ner i vikt... Och min kompis vill att vi ska ha fest hos henne imorgon. Bara att acceptera: jag kommer ALDRIG hinna bli smal tills New Yorkresan. Jag är för svag. 64dagar kvar. Ca 9kg på 64 dagar är inte omöjligt, men om jag skulle klarat att gå ner 9kg på två månader så skulle jag varit på min målvikt redan.. Dom senaste två månaderna har jag bara gått upp och ner typ 1-2kg. Står i princip still alltså. Hatar det!!! Jag behöver motivation och styrka. Hjälp mig :(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0