Hmm

Jag känner verkligen för att skriva något, men har inget att berätta. Uh. Men jag kan ju uppmana er som funderar på att gå på bio och kolla på War Horse, gör inte det! Den sög verkligen. Såg den i torsdags med en kompis. Jättedåligt skådespel, riktigt cheesy och pinsamt. Nej usch. Men hästen var fin. Om ni ändå vill se den, vänta ett tag och ladda ner den sen. Inget att spendera pengar på iaf.

Okej, något mer då... Jo idag upptäckte jag Pågens hemsida. Fantastiskt för oss bröd-junkies. Där kan man iallafall kolla upp var alla deras brödsorter har för kaloriinnehåll per SKIVA. När jag såg det så lyste hela rummet upp och det kom ner en ängel från himlen som började spela harpa. Typ så glad blev jag. Är så jobbigt när det står xx kcal/100g. Okej när jag står i köket och fixar det jag ska äta just då, då kan jag ju väga det osv, men om jag ska planera maten i förväg så blir det så jobbigt. Eller när man ska handla!

Nä thats it för det här inlägget. Återkommer kanske om nån timme eller så. Eller imorgon förhoppningsvis! Får tvinga mig själv eller nåt. xxxxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0