Ångest

Fan. Var tvungen att köpa middag på stan idag, som varje onsdag, och kommer inte undan för då undrar min pojkvän vad jag håller på med. Iallafall, jag stod i kön på Max och skulle köpa en fajitasallad, det blir ju bara 233kcal (utan tillbehör: salsa, gräddfil och nachos), och tycker det är okej för snabbmat. Men ja, jag stod i kön och kände att fan jag känner verkligen inte för att äta. Stod där i kön och höll på att börja grina. Jag är så himla töntig. Ja men iallafall, köpte salladen för jag vet att annars finns det risk att jag hetsar senare på kvällen. Och hon på Max glömde ha i såsen så det blev bara 187kcal. Och ändå har jag sån sjuk jävla ångest nu.

Vill bara lägga mig i fosterställning och grina. Men jag sitter på min pojkväns jobb (ungdomscafé) och det är en musiktävling här ikväll, så ja, det går ju inte riktigt. Eller jo, men ja. Ni fattar.

Usch blä äckel jag. Men nu ska jag lyssna på min kompis band som spelar just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0