Äckel

Ja det har blivit en hel del äckel den här veckan. Jag har hetsat, spytt och laxerat varenda dag tror jag. Blä. Då blir det en hel del ångest. Har inte bloggat heller, dåligt av mig!

Igår hade jag världens mental breakdown, var nära att berätta allt om det här för min pojkvän, men gjorde det inte... Berättade bara om skolan osv (fast det vet ni ju inget om här, för har inte nämnt det tror jag. Och med "ni" menar jag dom inte en enda som besöker min blogg. haha puss). Jaja.

Nu är det ju sportlov, vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag och min pojkvän skulle egentligen åka upp till norrlaaand till min farmor imorgon(=massor med mat och ingen chans att komma undan iofs, blä) för att jag är så trött på allt här och vill komma bort några dagar, men han är assjuk så det blir inte av. Vi kanske åker på måndag istället, om han mår bättre då... Vi får se. Jaa och annars? Inga planer alls. Träna massa kanske? Rida mina stackars pållar borde jag göra.

Hm. Har inte så mycket mer att säga. Tror jag ska slänga upp nåt recept eller så här bara för att det ser ut som att jag är aktiv då. xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0