Hejhej och sådär

Hejhej, det här blir mitt första blogginlägg. Jag använder ett program i mobilen för att räkna kalorier och sådär men har inte någon att prata om det med och sådär så tänkte börja skriva lite här. Usch jag känner mig så töntig när jag bloggar så vi får se hur det går!

Dålig dag förresten... Har lyckats slänga i mig ca 761kcal i form av kakor och lösgodis,... Utöver det 288kcal pasta med tomatpesto och 242 kcal soppa (grönsaksbuljong och "sopp-pasta", typ risoni fast inte format som riskorn.. öh) + en halv scones med smör och ost... Vidrigt.

Försökte kompensera med att cykla 1h, -440kcal. Har även ridit 25 min idag, -150 då, och så gick jag med hunden i 13 minuter haha... -60kcal.

Slutar alltså på 1291 intagna kalorier och 650 utgångna kalorier. Vilket blir 641 "konsumerade kalorier" som det står i min kaloriräknare.

Ja det var väl det. Nu ska jag må dåligt och sova så får vi hoppas på en mycket bättre dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0