Fanvv

Fan, är uppe i nästan 800kcal idag... Jag är svag idag. Känner att jag kommer äta mer. Till frukost åt jag en naturdiet dark chokolate bar 200kcal som jag delade upp på några timmar. Till lunch en naturdiet strawberry shake 180kcal plus en promenad på 20 min. Slutade i skolan, gick till stan och gick runt där nån timme. Hittills gick det ju bra. Tänkte ju köra på måltidsersättning hela dagen. Meeeen.... Är på min pojkväns jobb nu och ska vara här till typ 22-23, och så sa han tt vi skulle gå och köpa mat.. Och jag vågade inte säga att jag bara skulle dricka naturdiet idag, han skulle bli så arg... Så köpte en fajitasllad på max. Hade jag ätit bara salladen så hade det ju blivit bara 225kcal eller så. Men nää.. Åt nachochipsen + salsan och gräddfilen som följer med... 410kcal. Alltså helvete. Aja enligt ett program i mobilen så kommer jag gå ner ett kilo i veckan om jag äter 1200kcal om dagen, så kommer förhoppningsvis inte gå upp i vikt iaf. Btw mogronvikten var -0.6kg jämfört med igår. Känns bra ändå. Tillåter mig det här idag. Hem och träna sen bara. Hoppas min pojkvän inte övertalar mig att komma till honom istället.. Visserligen så har han en våg, inte jag. Men jag har min träningsscykel. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0