Cyklat nu

30 min träningscykel: -240kcal

Ligger nu på 160kcal alltså. Ska cykla en halvtimme till om en stund så ligger jag på minus sen, skönt!!

Var med mamma och handlade tidigare idag och såg till att få med lite grönsaker, clementiner och en yoghurt med blåbärssmak! Kommer inte exakt ihåg kaloriinnehållet på den men ska nog ta den till frukost så återkommer med det imorgon.. (min mamma köper inte grönsaker och sådär speciellt ofta om man inte säger åt henne, och aldrig att hon köper fullkornsprodukter eller nåt annat nyttigt. hon är överviktig. på riktigt riktigt riktigt alltså)

Nu skenade det iväg haha. Skriver igen när jag cyklat nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0