Sammanfattning av senaste dagarna

Har inte skrivit på några dagar pga att jag har kännt mig så misslyckad. Efter senaste inlägget åt jag 8 bitar marabou.

Dagen efter det (5e dec) åt en halv portion pytt i panna i skolan, PLUS det jag annars äter (knäckebröd + sallad). Och när jag kom hem då? 1281kcal godis i form av choklad.
Bra jobbat alltså.

 Den 6e låg jag på lite under 200kcal fram till middagen. Jag och min pojkvän åkte och handlade med mamma, han föreslår, pommes frites och bearnaisesås...... Ja ni kan ju gissa resten. Åt middag för över 600 kcal. Tog om pommes frites två gånger. Och mer sås varje gång. Plus 4 sesamnuggets 184kcal.

Den 7e var okej. Åt totalt 322kcal, tränade bort 320kcal. 8e december däremot... Min lillasysters födelsedag, och vi vet ju alla vad det betyder.

Den 8e december var också dagen då jag spydde för första gången på 4 år. Frivilligt alltså. Fick bara upp tårtan, inte kakorna och coca colan, men ja.. Åt 833 kcal, tränade bort 480kcal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0