Rubrik

Kom inte på nån rubrik och ville inte skriva typ "hej" haha. suck. Iallafall, idag insåg jag att jag inte klarar av bara flytande föda... Eller alltså. Drack en Naturdiet shake 180kcal till frukost, och tänkte köra på bara måltidsersättning idag, men kl 10 när jag slutade i skolan idag så var jag aaaaaaashungrig, och när jag blir så hungrig, då spyr jag. Helt ofrivilligt, vart som helst, helt plötsligt bara. Och det är ju inte så trevligt mitt på en lektion typ... Så gick till Hemköp och köpte en sockerfri nyponsoppa, drack två deciliter 30kcal, var fortfarande ashungrig men höll inte på spy iallafall. Åkte hem, höll på spy sista biten hem, men klarade mig. Nu sitter jag med en lingongrova med gurka, mozzarella och soltorkade tomater på och en kopp te, 154kcal. Efter första tuggan på mackan så mådde jag bra igen.

Alltså: Måste börja äta något på morgonen. T ex en knäckemacka och en clementin - det blir ändå myyycket minde kcal än dom där naturdietshakerna, så tjänar ju på det ändå. Ville bara testa om det funkade på mig, vilket det inte gjort hittills iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0