Min vikt

Har förresten gått ner 0.8kg sen senast. Det har börjat gå segt nu :( Men är ändå glad, för(!! nu ska jag avslöja min vikt för första gången), nu väger jag 65.5 (sjukt mycket jag vet :( var enorm förr... men det går ju åt rätt håll!).

Eller okej: Innan jag tränade igår på gymmet vägde jag 65.5, sen efter jag tränat vägde jag 65.3, och efter 10 min i bastun vägde jag 65.0! Är det ens möjligt? Vet att man tappar vattenvikt i bastun, men 0.3kg på 10 min? Och sen att jag tappade 0.2kg på att träna i 45 min?

Iallafall skrev jag 65.5 i min viktdagbok, vågade inte chansa.

Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp dagen.. Nu har jag ju ätit frukost, ska jag baka nu när jag precis ätit, och dricka te samtidigt, så jag inte blir sugen på att smaka, sen cykla en stund, kanske dricka lite buljong, åka till gymmet... Sen åka hem och säga att jag har ätit? Eller åka till min pojkvän och kanske äta lite?

Ska äta minst 300kcal idag så är ju lika bra att äta något.. Haha det där lät helt konstigt. Men alltså, åt 200kcal idag så jag måste öka lite på intaget för att hålla igång metabolismen osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0