Lite uppdatering

Länge sen jag skrev nu... Har gått både bra och dåligt. Min pojkvän har fått körkort, så vi åkte upp till min farmor för att hälsa på, blev såklart massa godis. Men annars har det gått rätt bra. Igår åt jag bara 200 kcal, tränade bort nästan 300 såå :) Har skaffat gymkort också, så det är ju bra.

Just nu sitter jag och äter frukost, en halv apelsin med lite kesella, 65kcal typ. Gott är det också! Sen ska jag baka julgodis och lussebullar och sådär, men inte smaka såklart! Har hittat recept på lussebullar för 170kcal, så tänker unna mig en på julafton. Annars är det ju lite över 200 kcal om jag inte har helt fel.

Jag har en liten bok där jag har skrivit upp exakt vad och hur mycket jag ska äta på julafton, och räknat ut kalorierna. Tillsammans med maten PLUS några bitar godis och en lussebulle blev det strax under 800kcal, och det känns jättebra. Får se om jag ens äter godiset som jag har tillåtit mig äta då. Sen ska jag ju självklart träna också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0