Idag, "sjuk"

Idag är bra. Är hemma och är "sjuk" idag, orkade inte gå till skolan. Iallafall, gick upp och cyklade i en halvtimme innan frukost, bränner man inte lite mer fett då?

Frukost/Lunch: 2 dl blåbärsyoghurt 120kcal

Till middag blir det en grönsakssoppa jag gjorde för några dagar sen. Har börjat laga kalorisnål mat (soppor, wokar osv) som jag fryser in så kan jag ta en sån om min familj ska äta nåt jätteonyttigt). Iallafall, grönsakssoppan ligger på 60 kcal. Den är väldigt kryddig och stark och det sägs ju också bara bra för förbränningen.

Träning: 50min träningscykel 330kcal, 5 min situps 45kcal, 5 min hopprep 59kcal
Totalt: 434kcal

Ligger alltså på -314kcal redan. Kommer alltså ligga på minus även efter middagen, och direkt efter den drar jag till min pojkvän, förhoppningsvis har inte min mamma kommit hem än då heller så slipper jag träffa henne. Längtar hem till min pojkvän för där kan jag väga mig. Dör om jag har gått upp i vikt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0