Faaaaaan

Tycker att det blir ett "fan" eller panik-inlägg varje dag.. palla mig. Ja, iallafall så ringde min mamma precis och sa 1. min häst är halt :( 2. hon har köpt ett GREENMÅL från Max!!! Till mig! Vet inte vad jag ska göra... Är fastan förstörd om man tar en tugga och sen säger att man inte kan äta för att det gör så ont i halsen? Sen är det ju pommes frites med också.. VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR är min familj så onyttig? En greenburgare, bara burgaren alltså, innehåller 642kcal!!! Det är helt sinnessjukt ju. Plus mellanpommes frites 364kcal! Vill bara gråta. Och jag har inte ens ätit den än. Och mellancola 168kcal. Är jätteledsen just nu. Blir totalt 1174kcal! Hur kan någon över huvud taget äta ett sånt där mål PLUS fler måltider på en dag? Hur kunde jag göra det förr? Jag vill bara spy.

Ska försöka cykla en stund innan mamma kommer hem i förebyggande syfte eller nåt... Sen sa mamma att jag kunde rida hennes häst eftersom min är sjuk, och han är så himla duktig dressyrhäst, men så himla stor och tung att man får kämpa som fan, så det blir kul och bra träning! Måste jag äta äter jag bara hamburgaren. Helst halva. Där var den fastan förstörd liksom, var så pepp ju... Ska gå ut med hunden sen också så verkar det inte som att jag tränar fast jag är sjuk. Nu blir det cykeln. Kanske ska gråta lite också. Töntigt sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0