Ensam

Hejhej.. Börjar med bra nyheter tycker jag, trots min dåliga förra vecka har jag gått ner 0,7kg. Visst, dom tidigare tre veckorna gick jag ner 2kg/vecka, men känns okej ändå med tanke på allt jag åt.

Idag vaknade jag upp hos min pojkvän, åt en macka med lite smör på till frukost, 116kcal. Sen åkte jag, han, och hans mamma till stan och shoppade lite. Jag tänkte yes, då slipper jag lunch. Dom tänkte, "Ja! Vi äter på Max!" så jaa.. Min pojkväns mamma betalade, kunde inte direkt säga nej heller... Men det blev bara 233kcal ändå, en fajita-sallad utan tillbehör. Så kändes typ okej ändå.

Till middag skulle vi äta tacos och det är ju bra, då kan man ta massa grönsaker. Åt bara ett tacoskal, ett hårt desstom, så det blev bara 55kcal för den. Tog dock två portioner grönsaker, tacosås och qournfärs... Borde ändå inte bli så mycket. Men sen fick jag för mig att äta nachos med gräddfil och salsa, och dricka måltidsdryck... 481kcal för middagen.

Illa illa. Så medans mina föräldrar och min pojkvän kollade på tv så joggade jag runt köksbordet och gjorde situps i köket, -263kcal.

Har ätit 830kcal idag och tränat bort 263kcal. Ligger alltså på 567kcal nu. FAN att mamma har köpt en chokladkaka till mig den här helgen också... En del av mig vill så gärna ha den, den andra delen skriker hur tjock och äcklig jag blir är... Vi får se hur det blir. Håll tummarna för mig eller nåt.

Stay strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0