Dagens middag + träning

Hallåhallå. Har varit duktig och aktiv idag ju, på bloggen alltså. Middagen blev inte som jag hade planerat för mamma hann börja laga mat precis innan jag tänkte göra det, men eftersom jag är vegetarian och dom andra i min familj äter kött så får jag alltid gå ner och hämta det jag vill ha ändå, bara tillbehöret jag inte kan bestämma över..

Åt iallafall
2,5 vegbullar (vegetariska "kött"bullar) - 61 kcal
0.75 av en vanlig potatis - 71 kcal
100g(? ingen aning faktiskt) haricot verts - 40kcal
3 körsbärstomater - 9kcal
35g gurka - 5kcal

Totalt: 186kcal


Alltså: Totalt intag idag (middagen + halva max potatisgratängen + 1 clementin + 1l te): 314kcal
Träning (10 min träningscykel, 35 min ridning, 20 min promenad): -293kcal
"Konsumerade kalorier": 21kcal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0