Bröt fastan

Okej, såhär blev det: Hann cykla typ 10 min innan mamma kom hem, -35kcal. Sen kom hon in med en greenburgare, och istället för pommes frites hade hon valt potatisgratäng till! Tack och lov. Bara 174kcal. Och en ramlösa! Så jag värmde burgaren och gratängen, tog med det till tvrummet där jag kollade på tv när hon kom, hon stod och pratade en stund innan hon skulle gå ut och ge hästarna lunch, så jag åt halva potatisgratängen medans hon kollade, och när hon gick ut gav jag burgaren och gratängen till hunden.

Så det blev 87kcal till lunch kan man väl säga då. Ska dricka ramlösan också. Tack och lov att min mamma kan tänka till lite ibland!! + 5kcal för de 5dl te jag drack till frukost. -35kcal så då landar jag på 57kcal hittills. Hade tänkt att laga mat till alla ikväll. Då gör jag kyckling till dom, kokar ris, så steker jag en qournfile till mig och typ ungsrostar nån tomat och lite paprika. Låter bra! Fast fastan lät ju bättre.

Får försöka hålla kaloriintaget så lågt som möjligt och det borde inte bli sååå mycket om jag äter det jag skrev ovanför. Max 300 kanske? På hela dagen alltså.

Nu ska jag kolla på Supersize vs. Superskinny och dricka min ramlösa. Sen ska jag rida. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0